Hurtownia bielizny i rajstop
Zadzwoń: +48 12 650 71 78
lub napisz:
Szybka wiadomość:
* pole wymagane.
Rejestracja Zaloguj się
Asortyment
Informacje

Reklamacje

powrót

Dbamy o jak najwyższą jakość produktów, które sprzedajemy. Jeżeli jednak przytrafi się Państwu towar z wadą fabryczną prosimy o jego przesłanie. Zostanie on wymieniony przez nas lub w razie wątpliwości przesłany do producenta.

Aby usprawnić procedurę i przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji prosimy o zaznaczenie wady na towarze (np. naklejką). 

REKLAMACJE TOWARÓW UŻYWANYCH:
Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dn. 24 grudnia 2014 r SPRZEDAWCA zobowiązany jest do:
1.    Okazania dowodu sprzedaży towaru (np. paragonu klienta detalicznego) określającego datę sprzedaży.
2.    Sporządzenia PROTOKOŁU REKLAMACYJNEGO:
- dane kontaktowe składającego reklamacje (nie sprzedawcy, a klienta detalicznego)
- żądanie, co do sposobu rozwiązania reklamacji: naprawa/wymiana/zwrot gotówki
- określenie terminu ustosunkowania się do reklamacji: nie krótszy iż 14 dni.
- data
- podpis klienta detalicznego
3.    Termin ustosunkowania się do złożonej reklamacji (pisemnie lub ustnie), to 14 dni.
4.    Termin doprowadzenia towaru reklamowanego do stanu żądanego przez konsumenta:
- naprawa, termin nieokreślony ustawą
- wymiana/zwrot gotówki, termin nie dłuższy niż 7 dni od daty ustosunkowania się do złożonej reklamacji
5.    Towar reklamowany musi być uprzednio przygotowany do reklamacji – WYPRANY i CZYSTY ! W przeciwnym wypadku towar będzie odesłany z powrotem, bez rozpatrzenia reklamacyjnego.
6.    Po rozpatrzeniu złożonej reklamacji SPRZEDAJĄCY ma określony ustawą czas (zgodnie ze złożonym w protokole żądaniem) na doprowadzenie towaru reklamowanego do stanu żądanego przez konsumenta.
7.    Reklamacje towarów używanych bez paragonów i protokołów reklamacyjnych NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE.
8.    W przypadku braku zgodny z decyzją w sprawie rozpatrzenia danej reklamacji Konsument ma prawo do sporządzenia odwołania od tejże decyzji. Czas rozpatrzenia odwołania nie jest określony ustawą.

WZÓR PROTOKOŁU REKLAMACYJNEGO W PDF - kliknij aby pobrać

WZÓR W FORMACIE .doc - kliknij i zapisz plik na dysku

© TABU 2017. Wszystkie prawa autorskie zastrzeżone.